1 dec. 2010

Decolorarea naturala a parului

Dupa multe incercari, care mai de care mai mult sau mai putin reusite am ajuns sa descopar ca:
1...nu poti face dintr-un par saten, unul blond-auriu, folosind doar metode naturale; cel mult se poate obtine un saten deschis cu reflexe.
2. primele trei ingrediente care decoloreaza fara riscuri sunt mierea, galbenusul de ou si musetelul; desi multe persoane recomanda sa se imbibe parul in suc de lamaie si sa se stea la soare, aceasta e o metoda sigura de uscare si fragilizare a parului. Asa ca lamaia merge, insa doar combinata cu un ulei hidratant.
 Acestea fiind zise, va propun o metoda de decolorare a parului ( cu unu-doua tonuri), sub forma de masca; pentru par lung pana la umeri aveti nevoie de:
_ulei de masline incalzit cat suporta pielea
_un galbenus de ou batut
_zeama de la jumatate de lamaie
_o lingura de miere
_drojdie de bere, un cub faramat pana se face pasta

Se amesteca toate, rezultand o pasta onctuoasa, care se aplica pe parul uscat, incepand din frunte. Dupa acoperirea parului cu o folie alimentara si prosop, se sta asa cat este timp, preferabil chiar si peste noapte. Apoi se spala cu un sapun sau cu un sampon; nu e nevoie de balsam, ajunge o clatire cu otet sau ceai.
Rezultatele vor aparea dupa cateva utilizari; cele mai frumoase nuante se obtin pe parul blond pana la saten. Aceasta masca se poate utiliza de doua ori pe saptamana, altfel lamaia poate usca prea tare parul; e bine sa se utilizeze produse hidratante in rest.

10 comentarii:

Beatrice spunea...

Interesanta reteta,dar nu cred ca am sa reusesc,insa este foarte tentant.Pupam cu drag.

Amitha spunea...

Nu e prea dificil, mai greu e sa gasesti timp sa stai cu masca in par;)) Eu, dupa cateva ore, deja aveam niste reflexe aurii, iar parul meu e un saten destul de inchis. Pupic.

Beatrice spunea...

Aoleu,nu ma mai tenta!Asa il am si eu.Trebuie sa recunosc ca in ultimul timpnu prea mi-am mai ingrijit parul,de parca nu ar fi al meu.Copilasul meu nu ma lasa nici sa mananc si deja nu mai am rabdare.Sper totusi intr-un viitor apropiat....Abia mai reusesc sa fac cate un sapunel cand doarme.Pupici.

Amitha spunea...

Ei, lasa, sa-ti traiasca cel mic si sa fie voios si sanatos, asta e cel mai important acum, ca se va gasi timp si de sapunele; asa, ca sa nu te mai tentez, sa-ti zic ca in cel mai scurt timp inaugurez cateva produse noi pentru ingrijirea cat mai rapida a parului, special pentru mamicile foarte ocupate si nu numai;)Pup.

Anonim spunea...

Pare atragatoare aceasta reteta.Am sa o incerc si eu,dar sunt curioasa daca e valabila si pentru un par vopsit permanent,pe cutie scria saten inchis dar mie mi-a iesit un fel de brunet.Ce parere aveti?s-ar decolora cat de cat?

Amitha spunea...

Probabil ca reteta de mai sus va actiona si pe parul dvs. inchis la culoare, insa va recomand sa asteptati macar doua saptamani de la ultima vopsire, pentru a nu afecta in nici un fel firul de par(lamaia ar putea reactiona cu vopseaua chimica proaspat aplicata). Cel mai sigur e ca veti obtine o nuanta cu un ton-doua mai deschisa.

Anonim spunea...

am parul vopsit brunet dar ultima data m-am vopsit in februarie...dak aplic aceasta reteta cateva saptamani, si dupaia imi vopsesc parul intr-o nuanta de saten auriu...ar iesi ceva asemanator cu nuanta de pe cutie???sau ceva deschis...

Amitha spunea...

Da, daca veti aplica aceasta masca pt. decolorare, va veti deschide culoarea, insa rezultatele obtinute tin de pigmentul natural al parului si de pigmentii pe care ii contine vopseaua pe care ati aplicat-o: daca aveti de exemplu un pigment natural de roscat sau vopseaua a fost un brunet cu reflex roscat, nuanta obtinuta dupa decolorare va fi un saten sau saten-deschis roscat. Daca parul dvs este natural saten sau blond, iar vopseaua brunet pe care ati folosit-o nu continea pigment de rosu sau albastrui, atunci nuanta obtinuta dupa decolorare va fi saten. Desigur ca va puteti revopsi cu o nuanta mai deschisa, dupa ce folositi aceasta reteta, insa e bine sa utilizati in paralel produse pt hidratare, ca sa evitati deteriorarea parului.
Totusi, trebuie sa tineti cont ca nu aveti cum sa obtineti un saten foarte deschis sau un blond prin decolorare naturala, aceasta fiind o metoda care a cele mai bune rezultate pe parul netratat chimic. Se poate doar deschide culoarea cu cel mult doua sau trei tonuri.

Anonim spunea...

Eu mi-am decolorat parul cu o solutie ruseasca COLOR OFF,este foarte buna, dar nu decoloreaza parul natural, numai cel vopsit, dar nu arde absolut deloc parul, aici gasiti mai multe informatii: https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessional
sau la nr de telefon : 0754921669

Gabriela Grecu spunea...

am parul vopsit cu henna rosu(asa am cumparat-o dar a iesti aproape negru) si ma intrebam daca s-ar decolora cu acesta masca

Trimiteţi un comentariu